Jak můžu fanshop kontaktovat? 

   

 

Můžete nám napsat nebo nám zavolat. Aktuální kontaktní údaje najdete na naší stránce Kontakt.
 


 

Kde můžu zboží vidět? 

 

Na naše produkty, které jsou skladem, se můžete přijít podívat nebo si je rovnou vyzkoušet v našem fanshopu v Logspeed CZ aréně. Aktuální otevírací dobu najdete vždy na stránce Kontakt.

 

NÁŠ TIP: Od produktů, které nejsou skladem, ale na objednávku, obvykle máme na prodejně vzorek. Před vaší návštěvou nám ale raději zavolejte a ověřte si, jestli vzorek vámi vybraného produktu na fanshopu zrovna máme.



 

Jak můžu objednávku zaplatit? 

 

U nás si můžete vybrat z mnoha možností, jak za nákup pokladů z plzeňského hokejového fanshopu zaplatit. Všechny možnosti plateb a další potřebné informace najdete na naší stránce Platba a doprava.

 

NÁŠ TIP: Nezapomeňte, že způsob platby může ovlivnit rychlost odeslání objednávky na vaši adresu. Pokud chcete mít objednané zboží co nejdříve u sebe, zvolte online platbu kartou nebo dobírku. 

 


 

Proč je potřeba některé produkty zaplatit předem? 

 

Některé produkty, především ty na objednávku, jako například personalizovaná trička nebo originální dresy, je potřeba zaplatit předem hned při provedení objednávky. Tyto produkty totiž vyrábíme až po vašem objednání, proto už není takový nákup možný bez udání důvodů zrušit nebo vrátit.

 

NÁŠ TIP: Platba předem kartou nebo převodem je zcela bezpečný způsob úhrady objednávky, při kterém nehrozí žádné zneužití vašich údajů. Pokud objednáváte poprvé a nejste si jisti výběrem produktů, můžete náš fanshop navštívit osobně. 

 


   

Jak rychle svoji objednávku dostanu?  

 

Pokud jsou vámi objednané produkty skladem, zpracujeme vaši objednávku během 1 až 2 pracovních dní po přijetí platby (nebo od potvrzení objednávky na dobírku). Přepravní službě pak trvá v průměru 2 až 3 dny doručit zboží až k vám domů.

Termíny doručení jsou však pouze orientační, při velké vytíženosti fanshopu nebo kurýrní služby (například v období vánoční sezóny) se může doba dodání prodloužit.

 

NÁŠ TIP: V popisu každého produktu najdete informace o skladové dostupnosti produktu nebo o předpokládané době jeho výroby.

 


   

Jak rychle mi vyrobíte produkt na objednávku?  

 

 Produkty, které jsou na objednávku, tedy například dresy, subli trička nebo cyklo dresy, vyrábíme vždy až po vaší objednávce. Proto je jejich doba dodání delší, než u produktů skladem a běžně se pohybuje okolo 30 dní.  

 

NÁŠ TIP: Zkontrolujte si vždy pečlivě vybranou velikost dresu nebo jiného produktu na objednávku, tyto produkty totiž není možné vrátit bez udání důvodů. Můžete je ale standardně reklamovat z kvalitativních důvodů. 

 


  

Proč je potřeba některé produkty vyzvednout osobně? 

 

Některé produkty je potřeba vyzvednout osobně na našem fanshopu, nezasíláme je totiž žádnou přepravní službou. Jde především o křehké nebo objemné zboží, jako například kalendáře, plakáty, vánoční ozdoby a podobné.

 

NÁŠ TIP: Informaci o tom, že konkrétní produkt musíte vyzvednout osobně, najdete vždy v jeho popisu. Dozvíte se to tak dříve, než samotnou objednávku odešlete.

 


  

Jakou velikost mám zvolit? 

 

S výběrem té správné velikosti vám pomůže velikostní tabulka, kterou najdete u každého produktu. Pokud si nejste ani tak svou velikostí jistí, můžete nás kontaktovat a my vám s výběrem moc rádi pomůžeme. 

 

NÁŠ TIP: Každý konkrétní produkt může mít svou vlastní velikostní tabulku. Nespoléhejte tedy na to, že je vám třeba jiné tričko dobře a raději si velikostní tabulku zkontrolujte před každým nákupem.

 


  

 

Co když si vyberu špatně?

 

Nic se neděje. Můžete využít klasické 14denní lhůty pro vrácení zboží zakoupeného online bez udání důvodů. Více informací pro vrácení zboží najdete na naší stránce Vrácení a reklamace

 

NÁŠ TIP: Neplatí to ale pro personalizované produkty, tedy takové, na které natiskneme třeba vaše jméno nebo číslo. U těch není standardní 14denní lhůta pro vrácení bez udání důvodů, a tak je potřeba se opravdu rozmyslet a ujistit se o správnosti objednávky.

 


 

Jak koupit a využít dárkové poukazy? 

 
 

Pokud chcete udělat radost nějakému hokejovému fanouškovi Plzně, ale nejste si úplně jistí, co přesně koupit, máme pro vás skvělé řešení! V našem e-shopu můžete zakoupit on-line nebo fyzické dárkové poukazy v hodnotě 500 Kč nebo 1 000 Kč. Nelze je uplatnit na charitativní a partnerské produkty nebo komisní zboží. 

 

On-line dárkové poukazy lze využít pro nákupy na našem e-shopu. Kupón vám zašleme automaticky hned po přijetí platby na uvedenou e-mailovou adresu. Na jeden nákup na e-shopu jde uplatnit pouze jeden dárkový kupón.

Kromě on-line poukazu do e-shopu ale u nás můžete zakoupit i poukaz fyzický, který platí při osobním nákupu na prodejně. Tento typ poukazu zasíláme poštou a pár dní si na něho tedy počkáte.

 

NÁŠ TIP: Při nákupu on-line poukazu prosím v košíku zvolte jako způsob dopravy osobní odběr, dárkový kupón vám totiž pošleme pouze elektronicky. 

 


 

Co když není moje velikost či oblíbená barva v nabídce?  

 

Vyhlídli jste si to nejkrásnější plzeňské hokejové tričko, ale zrovna není ve vaší velikossti? Líbí se vám týmový kulich, ale jeho barva neladí k vašim očím? Napište nám na fanshop@hcplzen1929.cz a my se podíváme, jestli se nám třeba poslední kus vašeho vybraného zboží nezatoulal někde ve skladu. Případně se můžeme domluvit na jeho doobjednání.

 

NÁŠ TIP: Ne všechny produkty a kolekce po jejich vyprodání doobjednáváme. S nákupem tedy raději moc neotálejte, aby byla vaše velikost ještě k mání. 

 


 

Chybí vám u nás nějaký produkt? 

 

Jeslti víte o dalších plzeňských hokejových pokladech, které bychom podle vás rozhodně měli mít na skladě, ale z nějakého důvodu nemáme, napište nám to! Na e-mailu fanshop@hcplzen1929.cz budeme rádi za každý tip na nové produkty, které byste u nás chtěli vidět. 

  


 

Jak můžu využít akce nebo získat dárek k nákupu?

 
Čas od času na našem e-shopu najdete produkty, které jsou v nějak zvýhodněné. Může to být třeba doprava zdarma, dárek k nákupu nebo akce 1+1. Nejčastěji o takových akcích informujeme na našich sociálních sítích nebo v newsletteru. Doporučujeme vám tedy sledovat naše kanály, kde najdete všechny novinky a informace o aktuálním dění.

 

Doprava zdarma - Při dosažení částky nákupu uvedené v podmínkách akce se doprava automaticky nezapočítává do ceny objednávky. 

Akce 1+1 zdarma - Druhý produkt vám automaticky přihodíme zdarma do košíku. Třeba kšiltovku ke tričku. Nebo tričko k mikině. To se hodí, ne? Nezapomeňte si při nákupu vybrat i správnou velikost či variantu bonusového produktu. 

Akce dárek k nákupu - Při splnění podmínek uvedených v rámci podmínek akce vám dárek automaticky vložíme zdarma rovnou do košíku. Když tedy v balíčku najdete něco víc, než jste si objednali, nelekejte se. Neudělali jsme při balení chybu, jen jsme vám chtěli udělat radost.

NÁŠ TIP: Při využití slevového kódu je třeba rozlišovat velká a malá písmena. Při procentuální slevě na nákup jsou všechna písmena velká.   

  


 

Jak je to s vánočními objednávkami?

 
Abyste měli všechny nové hokejové poklady, které se vyrábí na objednání, včas pod vánočním stromečkem, sepsali jsme vám důlěžité termíny, do kdy byste měli odeslat objednávku. Nezapomeňte prosím, že vaše produkty můžeme do výroby poslat až po úspěšném zaplacení celé objednávky.
 
Doporučujeme zvolit osobní vyzvednutí na fanshopu, v opačném případě je ještě třeba připočítat dobu přepravy k vám domů a zvážit případná rizika u dopravců ve špičce vánoční sezóny. Pro doručení vyrobeného zboží na náš fanshop do 16. prosince 2024 vám doporučujeme objednat následující produkty do uvedeného data:
 
 
originální dresy, cyklo dresy objednáno a zaplaceno do 15. 11.
fandresy, psí obleček objednáno a zaplaceno do 20. 11.
subli trička objednáno a zaplaceno do 22. 11.

 

 

Z důvodu odstávky ve výrobě v období od 21. 12. do 5. 1. se pravděpodobně prodlouží dodací lhůta produktů na objednávku i na začátku dalšího roku. Děkujeme za pochopení.
   

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru